25 Ağustos 2009 Salı

KAYIP YAZININ PEŞİNDE 2

Bugün yazılarımı aramayı bıraktım. Vazgeçtim..Gücümü başka alanlara yöneltmeye karar verdim ancak neler olabileceğine karar vermedim henüz. Belki geçen sene büyük bir heyecanla aldığım ama parçalarını tonlarına ayırmaktan başka birşey yapmadığım puzzle'ı tamamlarım. Belki oturduğum masanın hemen yanındaki rafa, sürekli gözüme takılsınlar da ibret olsunlar diye boy boy sıraladığım kitapları tozlarından arındırıp okurum. Belki, bazı sayfalarını atlayarak, farklı tarihlerde üzerlerine önemli önemsiz notlar çiziktirdiğim ve aslında işe yaramalarından ziyade kapaklarına ve sayfalarına vurulduğum için biriktirdiğim o küçük not defterlerimi önüme dizer ve düzenlerim. Belki benim için vazgeçmenin zamanı gelmiştir; hayatım için çok anlamlı olduğunu ve onlarsız tam olamayacağımı düşündüğüm bazı şeylerden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder