20 Ağustos 2009 Perşembe

Deli miyim neyim?

Yazdıklarını tekrar tekrar okuyorum; ama içimden onlara cevap vermek gelmiyor. Başka konular üzerine yazmak istiyorum. Mesela çalışmak üzerine, hiç bilmediğim bir yere gidip yeni bir yaşam kurmak üzerine, yeni ilgi alanları, yeni arkadaşlar ve onlarla birlikte gelen yeni kaygılar edinmek üzerine…

İşe geliyorum, her gün aynı saatte… Bunu yapabilmek için her sabah uyanıyorum, aynı saatte… Sabah kalkabilmek için her akşam uyuyorum, aşağı yukarı aynı saatte… Zamanın varlığına inanmak için rutinden mi yararlanıyoruz? Deliler belki de bu yüzden deli. Zaman kavramını yitirmiş hepsi. Ölümün yaklaşık olarak ne zaman geleceğini kestiremediklerinden vakitlerini bol kepçeden harcıyorlar. Out of mind, out of time!

Hem aklını başında tutup hem de zaman mevhumundan kurtulmak mümkün mü? Mesela, bir sabah gereken zamanda kalkmasam, gereken yere gitmesem, gereken işi yapmasam, sebep gösterirken gereken cevabı vermesem, benden beklenen davranışları sergilemesem…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder